Wednesday, July 13, 2011

Hot in here


Credo che ce ne siamo accorti un pò tutti.
Qui si muore di caldo!!
Non cucino da una settimana e vivo perennemente con il ventilatore datato 1979!
Vado avanti ad anguria e ghiaccioli con il desiderio infinito di buttarmi in piscina!
Io A-M-O l'estate!
°°°°°°°°°°°°°°°°
Here in Italy it's incredibly hot!
It's been  a week since I cooked anything and I live with a fan dated 1979!
I'm living on watermelon and popsicles , with the endless desire to jump in the pool!
I  L-O-V-E  summer!

9 comments:

Anonymous said...

Beata te...io ho caldo e odio l'estate =(

Cristina Insinga said...

Idem tranne che per i ghiaccioli! Qui in Sicilia c'è un caldo insopportabile, umido ed appiccicoso! Non vedo l'ora che l'aria rinfreschi un p'ò e che si riprenda a dormire la notte! -_-''

(comunque molto bella la foto) :)

Erika Lee @ A Tiny Rocket said...

the weather has been on the cool side- wish we had a little big warmer weather. !

Melanie said...

It is hot in New York, too! But I'd rather be in Italy:)

xx, Melanie

QUiNESTRE said...

Pensa qua a Milano con lo smog e l'inquinamento! Voglio il maree :l

www.quinestre.com

Unknown said...

Adorabile blog, bellissima foto! Io mi sono rifugiata sulle Dolomiti per sfuggire al gran caldo..ma e'quasi ora di rientrare ed affrontarlo!
Laura@RicevereconStile

Silvia Negretti said...

Anche qui si muore di caldo, ma devo ammettere che non mi dispiace affatto!
Me ne sto tutto il giorno in piscina e finalmente la sera non è un problema indossare vestitini senza giacchetto!^^
Un bacio!
S
http://s-fashion-avenue.blogspot.com

punkychewster said...

i hope you've jumped into a pool since... i havent even been NEAR one since last summer... :(

Anonymous said...

This is very interesting, You're a very skilled blogger. I've joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I've shared your website in my social networks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...